tom-en-nicole.reismee.nl

Starting countdown

Lieve allemaal,

Na jarenlang werken en studeren is het dan eindelijk zover: Tom en Nicole gaan ruim 5 maanden naar Australie met een korte break tussendoor naar Nieuw Zeeland om gezellig met Opa en Oma Kerssens kerstmis te vieren. Naar het schijnt komen ook Jan en Margo (a.k.a. vader en moeder Rem) 'even' langs omdat ze ons niet zo lang kunnen missen

Wink
.

Omdat wij begrijpen dat wij bij jullie allen een gigantische leegte zullen achterlaten zullen we geregeld een berichtje en wat foto's op deze site plaatsen zodat de schade beperkt blijft.

Tot 25 februari 2009!

En schroom vooral niet om een berichtje achter te laten...

Groetjes,

Tom en Nicole

ps

Voor de computerleken onder ons (we zullen geen namen noemen), je kunt je aanmelden voor een mailinglist zodat je altijd een e-mail krijgt wanneer we iets nieuws hebben gepost.

Reacties

Reacties

Jeffrey

Aanmelden? Mailinglist? Waar heb je het over? ;)

Veel plezier!! :D En misschien tot in Australië :P

daantjuh

mag ik bij deze meteen melden dat je dan nu al terug bent? (tot 25 februari 2008! zie bericht van 07-09-2008)tot in 2009 hey!!!!
HEEL VEEL PLEZIER!!! Xxx

JedidJah

Hej Nicole en Tom,

Dit bericht komt niet geheel als een donderslag op een heldere hemel, want ik had het wel verwacht dat jullie nog een keer die kant op zouden gaan. Ik hou jullie in de gaten...

Heel veel plezier en wanneer je terug bent....

Astrid

Hoi, jippie! :) Ik ben zo blij dat ik nu de mogelijkheid heb om jullie zelf te kunnen volgen!! Ik hoef dus niet afhankelijk te zijn van afentoe wat informatie van de meiden, want ik heb nu zelf de stalkmogelijkheid! YEAH! :D Ik heb je speciale rits-slaapzak al kunnen aanschouwen en ik weet zeker dat je daar niet aan gaat vertillen iig! Ik moet toch echt is gaan backpacken zodat ik voor mijn andere trips is wat handiger in ga pakken...! Nou tot in februari en doen we dan nog een broodje zonder boter? :) xxx

Elske

Ja zonder weblog ben je nergens meer. Je hebt zelf al de stroom lieve reacties kunnen ervaren van een log uit Wormer...moet je nagaan wat dit opleverd;)
Nog niet heel veel plezier, maar tot vanavond!
x

Kirsten

Hee Nietje, wat een coole site met mooie foto bovenaan! Zoals altijd word ik een zeer trouwe lezer van jouw altijd enerverende verhalen :) en ik zal het alvast even zeggen: IK GA JE MISSEN! Maar er wacht gelukkig nog wel een spetterend afscheid aankomende dinsdag... Tot zo!
Liefs

Andre

Hey tom en nicole
Ik wens jullie namens mijzelf en irene een onwijs leuke tijd daar aan de andere kant van de wereld.
Veel geluk en tot volgend jaar dan maar .

marcel en linda

howdie,
wat een supersite!
wij gaan jullie ook stalken en wensen jullie veel geluk

Nr. 18

8 uur staat de koffie klaar op de 25e don't be late!

Wendy

Hai Tom en Nicole,

Ik wens jullie heel veel plezier daar aan de andere kant van de wereld!!

Veel liefs Wendy


Ps: Hou jullie in de gate hoor ;-)

Nadia

Nou toppers geniet er van en jullie weten het als je heimwee krijgt kun je gewoon weer terug komen naar NL hoor :P

En ik ga zeker weten de site in de gaten houden voor spannende avonturen

xx

Oma C

genieten jullie er maar lekker van ik kijk nu al uit naar jullie reisverhalen

liefs Oma enOpa C

ronald

Veel plezier en het gaat jullie goed.
Ik blijf jullie volgen.
Tot over een paar maanden.
gr uit wormerveer

Rob en Ellen

Missen gaan we jullie zeker . Tom met zijn altijd eeuwige lach de lieve en nuchtere nicole,
Een geweldige reis voor een geweldig stel.
Maak er wat moois van.
Wij houden van jullie.
Pa en Ma

Gregory

jeeeeeeeetje tot volgend jaar, ik ben wel jaloers hoor!!! geniet ervan voordat je het weet is het voorbij!!

have fun en kom gezond weer terug!

niels (ducati-freak)

Heel veel plezier en maak er wat van! Zal de Ducati en het zwarte monster missen tussen MFZ...

Groetjes Niels

Oom Dick

Tante Annie en ik wensen jullie een geweldige vakantie toe. Dit soort ervaringen draag je je hele leven mee en maken hoe dan ook een rijker mens van je. We kijken uit naar al jullie ( hopelijk mooie) belevenissen die jullie ongetwijfeld op een ludieke manier ons doen toekomen via de reisverslagen. Geniet maar zoveel mogelijk en denk niet teveel aan thuis!
Tante Annie en oom Dick.

marja roest/jan almer

Hele fijne tijd daar downunder, geniet er van, wij hopen dat jullie daar een schat aan mooie indrukken meenemen.
Heel veel plezier

Nr. 99

Ej gasten heel erg veel fun daar aan de andere kant van de wereld.
Geniet van jullie tijd daar en houd ons op de hoogte.
Wij gaan hard trainen zodat we volgend jaar extra kunnen knallen.
groeten Stevo

Nr. 91

Hey!!!

nogmaals veel plezier hè en ik merk wel wanneer er een bericht staat.

mzzl

DE nr.16

Zo te zien hoor je er niet bij zonder hier een bericht neer te zetten, dus dat doe ik dan ook maar.

Jullie zullen nu (donderdag half drie nl tijd) wel ongeveer zijn geland?

hoeveel tijdsverschil is er eigenlijk, zo'n 8 tot 9 uur toch?

Vincent

rene en wanda

Nou hier dan ook een berichtje van ons hele fijne maanden en tot in februari weer we wachten op de verhalen

nr. 6 Trainer ZP1

Jo gasten hoe ist daar tussen de Aussies, Patties, Urssies en koala s? Zijn er al dingen gebeurt die je ff moet melden aan het trainertje? Anders lees ik ze graag. Hier alles ok. We houden je kruk warm.

rustig aan

riapels

Hoi Tom en Nicole,leuk jullie verhalen te lezenHeel veel plezier en groetjes Ria

Kim en Edwin en kids

Heel veel plezier en lol down under.
Aan de foto`s te zien hebben jullie al veel moois gezien.
We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen.
Tot ziens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!